Regulamin sklepu trendy-styl.pl
Regulamin określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze
informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1
DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy TOP-STYL.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod
adresem https://top-styl.pl.
Sprzedawca – Karolina Całko, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CENTRUM MILS, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6912177240, nr REGON 383689134 , Daktylowa 9
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Centrum MILS, Legnica 59-220, Daktylowa 9
- e-mail: kontakt@trendy-styl.pl
- Chat na stronie sklepu internetowego
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania
Sklepu potrzebne jest:- urządzenie z dostępem do
Internetu - przeglądarka internetowa
obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- urządzenie z dostępem do
- Dla złożenia zamówienia w
Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto
e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie
są całkowitymi cenami za towar. - Sprzedawca zwraca uwagę, że na
całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar
oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru. - Wybrany do kupienia towar
należy dodać do koszyka w Sklepie. - Następnie Kupujący wybiera z
dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za
zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego
zamówienia. - Zamówienie zostaje złożone w
momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez
Kupującego. - Złożenie zamówienia jest
tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. - Sprzedawca przekaże
Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku
najpóźniej w momencie dostarczenia towaru. - Kupujący może zarejestrować się
w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji
poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można
zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:- Za pośrednictwem platformy
płatniczej:- Płatności PayU, Przelewy24, PayPal
- Płatności PayU, Przelewy24, PayPal
- Za pobraniem, tj. kartą lub
gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- Za pośrednictwem platformy
- W przypadku wybrania płatności
za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem
świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. - W przypadku wybrania przez
Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7
Dni roboczych od złożenia zamówienia. - Sprzedawca informuje, że w
przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę,
opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po
złożeniu zamówienia. - Kupujący dokonując zakupów w
Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę.
Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy
kurierskiej - Za pośrednictwem Poczty
Polskiej - Do paczkomatów InPost
- Za pośrednictwem firmy
- Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał
termin wysłania towaru – w tym terminie.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od
umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8
Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. - Termin do odstąpienia od umowy
wygasa po upływie 14 dni od dnia:- w którym Konsument wszedł w
posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i
wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru. - w którym Konsument wszedł w
posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż
przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z
rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu
rzeczy, które dostarczane są osobno. - zawarcia umowy – w przypadku
umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- w którym Konsument wszedł w
- Aby Konsument mógł skorzystać z
prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z
danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy
w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub
informacja przekazana pocztą elektroniczną). - Konsument może skorzystać z
wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu,
jednak nie jest to obowiązkowe. - Aby zachować termin do
odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą
wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od
zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi płatności za produkt
(bez kosztów wysyłki) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż
14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji
Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. - Zwrotu płatności Sprzedawca
dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez
Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na
inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat
w związku z tym zwrotem. - Sprzedawca może wstrzymać się
ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia
mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej. - Sprzedawca prosi o zwracanie
towaru na adres: CENTRUM MILS, ul. Daktylowa 9, Legnica 59-220
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym
Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin
jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14
dni. - Konsument ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu towaru. - Konsument odpowiada tylko za
zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób
inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania towaru. - Jeśli towar ze względu na swój
charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument
również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O
szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez
Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
§ 8 WYJĄTKI
OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy
zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:- w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb; - w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia
lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu; - w której przedmiotem
świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem
świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe
dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników,
periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - w której cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy; - o dostarczanie treści
cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- w której przedmiotem
§ 9 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady
towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie
uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja
została udzielona. - Korzystając z rękojmi Kupujący
może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:- złożyć oświadczenie o
obniżeniu ceny, - przy wadzie istotnej – złożyć
oświadczenie o odstąpieniu od umowy, - żądać wymiany rzeczy na wolną
od wad, - żądać usunięcia wady.
- złożyć oświadczenie o
- Sprzedawca prosi o składanie
reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny
wskazany w § 2 Regulaminu. - Jeśli okaże się, że dla
rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru
do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w
przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Daktylowa 9 - Jeśli na towar została
udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach,
jest dostępna w opisie produktu w Sklepie. - Reklamacje dotyczące działania
Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu. - Rozpatrzenie reklamacji przez
Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA
REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku, gdy postępowanie
reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu,
Konsument może skorzystać m.in. z:- mediacji prowadzonej przez
właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego
należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest
bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595; - pomocy właściwego terenowo
stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim
Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o
rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie
jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596; - bezpłatnej pomocy miejskiego
lub powiatowego rzecznika Konsumentów; - internetowej platformy ODR
dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
- mediacji prowadzonej przez
§ 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych
osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest
Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych
osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach
przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w
dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę
przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”. - Celem przetwarzania danych Kupującego
przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w
Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych
w tym przypadku jest:- umowa sprzedaży lub działania
podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6
ust. 1 lit. b RODO), - ciążący na Sprzedawcy
obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz - prawnie uzasadniony interes
Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia,
dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- umowa sprzedaży lub działania
- Podanie danych przez Kupującego
jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży.
Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie. - Dane Kupującego podane w
związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
-
- przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta
między Kupującym a Sprzedawcą; - na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek
prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego; - ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez
Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez
Sklep; - zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec
przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą
przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta
– w zależności od tego, co ma
zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo
żądania:- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec
przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją
Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych,
opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych
interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw,
Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych
z § 2 Regulaminu. - W przypadku gdy Kupujący uzna,
że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć
skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie
przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. - Każdorazowo składane w Sklepie
zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji
Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. - Umowy zawierane na podstawie
niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim. - Żadne z postanowień niniejszego
regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień
Konsumenta wynikających z przepisów prawa. - Postanowienia dotyczące towarów
i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o
dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii
odrębnie.
§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Prawo odstąpienia od umowy
zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument. - Wszelka odpowiedzialność
Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem, w granicach
prawem dopuszczonych, jest wyłączona. - W przypadku ewentualnego sporu
z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla
siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr
1 do Regulaminu
Poniżej
znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może,
ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od
umowy)
CENTRUM MILS
Daktylowa 9 , Legnica 59-220
adres e-mail: kontakt@trendy-styl.pl
– Ja/My(*)
niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o
dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
…………………………………………………………………………………………………………..
– Imię i nazwisko Konsumenta (-ów):
………………………………………………………………………………………………………………
– Adres Konsumenta (-ów): …………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………….
Podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
……………………………………..
(*)
Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
w sklepie trendy-styl.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1
DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym
regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może
założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy TOP-STYL.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod
adresem https://top-styl.pl
Sprzedawca – Karolina Całko, przedsiębiorca prowadzący działalność
gospodarczą pod firmą CENTRUM MILS – Karolina Całko, wpisany do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra
właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, NIP 6912177240, nr REGON 383689134 , Daktylowa 9
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Daktylowa 9, Legnica 59-220
- Adres e-mail: kontakt@trendy-styl.pl
- Chat na stronie sklepu.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do
Internetu - przeglądarka internetowa
obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie
dobrowolne i zależne od woli Kupującego. - Konto daje Kupującemu dodatkowe
możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez
Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna
edycja danych Kupującego. - W celu założenia Konta należy
wypełnić stosowny formularz w Sklepie. - W momencie założenia Konta
zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa
w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym
regulaminie. - Kupujący może bez ponoszenia
jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta. - W celu dokonania rezygnacji z
Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail:
centrum.mils@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta
oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące
funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail
centrum.mils@gmail.com. - Rozpatrzenie reklamacji przez
Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA
REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku gdy postępowanie
reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu
Konsument może skorzystać m.in. z:- mediacji prowadzonej przez
właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego
należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest
bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595; - pomocy właściwego terenowo
stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim
Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o
rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie
jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596; - bezpłatnej pomocy miejskiego
lub powiatowego rzecznika Konsumentów; - internetowej platformy ODR
dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
- mediacji prowadzonej przez
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych
osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest
Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych
osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach
przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w
dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę
przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”. - Celem przetwarzania danych
Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych
w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane
na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b
RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na
przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych
roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). - Podanie danych przez Kupującego
jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta.
Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi
prowadzenia Konta. - Dane Kupującego będą
przetwarzane do momentu, w którym:- Konto zostanie usunięte przez
Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego - ustanie możliwość dochodzenia
roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem; - zostanie przyjęty sprzeciw
Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy
podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- Konto zostanie usunięte przez
– w zależności od tego, co ma
zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo
żądania:- dostępu do swoich danych
osobowych, - ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego
administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie
sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną
sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych
osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie
uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- dostępu do swoich danych
- W celu realizacji swoich praw,
Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą. - W przypadku gdy Kupujący uzna,
że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć
skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7
ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie
przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. - Umowa w zakresie prowadzenia
Konta zawierana jest w języku polskim. - W przypadku zaistnienia ważnych
przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany
niniejszego regulaminu Konta. - Ważnymi przyczynami, o których
mowa w ust. 3 są:- konieczność dostosowania
Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu - poprawa bezpieczeństwa
świadczonej usługi - zmiana funkcjonalności Konta
wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- konieczność dostosowania
- Kupujący zostanie poinformowany
o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed
wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej
na przypisany do Konta adres. - W przypadku gdy Kupujący nie
wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym
Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail
Sprzedawcy centrum.mils@gmail.com, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy
w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany
lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie. - W sytuacji gdy Kupujący nie
wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie
przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do
rozwiązania umowy w przyszłości. - W przypadku ewentualnego sporu
z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy
dla siedziby Sprzedawcy. - Żadne z postanowień niniejszego
regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień
Konsumenta wynikających z przepisów prawa.