Regulamin sklepu trendy-styl.pl

 

 

Regulamin określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze

informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta

 

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

§ 1
DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy TOP-STYL.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod
adresem https://top-styl.pl.
Sprzedawca – Karolina Całko, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CENTRUM MILS, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6912177240, nr REGON 383689134 , Daktylowa 9

 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Centrum MILS, Legnica 59-220, Daktylowa 9
  2. e-mail: kontakt@trendy-styl.pl

 

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania
    Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do
      Internetu
    • przeglądarka internetowa
      obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w
    Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto
    e-mail.

 

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie
    są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na
    całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar
    oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar
    należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z
    dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za
    zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego
    zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w
    momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez
    Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest
    tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże
    Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku
    najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się
    w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji
    poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  9.  

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można
    zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. Za pośrednictwem platformy
      płatniczej:
      • Płatności PayU, Przelewy24, PayPal
    2. Za pobraniem, tj. kartą lub
      gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
  2. W przypadku wybrania płatności
    za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem
    świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez
    Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7
    Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w
    przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę,
    opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po
    złożeniu zamówienia.
  5. Kupujący dokonując zakupów w
    Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę.
    Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

 

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. Za pośrednictwem firmy
      kurierskiej
    2. Za pośrednictwem Poczty
      Polskiej
    3. Do paczkomatów InPost
  7. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
  8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał
    termin wysłania towaru – w tym terminie.

 

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od
    umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8
    Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy
    wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Konsument wszedł w
      posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i
      wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
    2. w którym Konsument wszedł w
      posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż
      przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z
      rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu
      rzeczy, które dostarczane są osobno.
    3. zawarcia umowy – w przypadku
      umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z
    prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z
    danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy
    w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub
    informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z
    wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu,
    jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do
    odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą
    wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od
    zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi  płatności za produkt
    (bez kosztów wysyłki) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż
    14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji
    Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  2. Zwrotu płatności Sprzedawca
    dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez
    Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na
    inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat
    w związku z tym zwrotem.
  3. Sprzedawca może wstrzymać się
    ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia
    mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
    wcześniej.
  4. Sprzedawca prosi o zwracanie
    towaru na adres: CENTRUM MILS, ul. Daktylowa 9, Legnica 59-220
    niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym
    Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin
    jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14
    dni.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie
    koszty zwrotu towaru.
  6. Konsument odpowiada tylko za
    zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób
    inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i
    funkcjonowania towaru.
  7. Jeśli towar ze względu na swój
    charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument
    również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O
    szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez
    Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

 

§ 8 WYJĄTKI
OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem
      świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
      specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
      potrzeb;
    2. w której przedmiotem
      świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
      termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem
      świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
      po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia
      lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
      dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem
      świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
      charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem
      świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe
      dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
      otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników,
      periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub
      wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
      przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
      terminu do odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie treści
      cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
      spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
      upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
      przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

§ 9 REKLAMACJE

 

  1. W przypadku wystąpienia wady
    towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie
    uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja
    została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący
    może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o
      obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej – złożyć
      oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną
      od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie
    reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny
    wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla
    rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru
    do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w
    przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Daktylowa 9
  5. Jeśli na towar została
    udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach,
    jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania
    Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez
    Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA
REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku, gdy postępowanie
    reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu,
    Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez
      właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego
      należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest
      bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
      https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo
      stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim
      Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o
      rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie
      jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:
      https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego
      lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR
      dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

 

§ 10 DANE OSOBOWE

 

  1. Administratorem danych
    osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest
    Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych
    osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach
    przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w
    dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę
    przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego
    przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w
    Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych
    w tym przypadku jest:
    • umowa sprzedaży lub działania
      podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6
      ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy
      obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uzasadniony interes
      Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia,
      dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego
    jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży.
    Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w
    związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta
      między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek
      prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez
      Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez
      Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec
      przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą
      przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy

– w zależności od tego, co ma
zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Kupującemu przysługuje prawo
    żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec
      przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją
      Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych,
      opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych
      interesach realizowanych przez administratora).
  2. W celu realizacji swoich praw,
    Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych
    z § 2 Regulaminu.
  3. W przypadku gdy Kupujący uzna,
    że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć
    skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

§ 11 ZASTRZEŻENIA

 

  1. Zakazane jest dostarczanie
    przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie
    zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji
    Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie
    niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. Żadne z postanowień niniejszego
    regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień
    Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  5. Postanowienia dotyczące towarów
    i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o
    dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii
    odrębnie.

§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  2. Wszelka odpowiedzialność
    Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem, w granicach
    prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
  3. W przypadku ewentualnego sporu
    z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla
    siedziby Sprzedawcy.

Załącznik nr
1 do Regulaminu

Poniżej
znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może,
ale nie musi skorzystać:

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od

umowy)

CENTRUM MILS
Daktylowa 9 , Legnica 59-220
adres e-mail: kontakt@trendy-styl.pl

– Ja/My(*)
niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o
dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
…………………………………………………………………………………………………………..

– Imię i nazwisko Konsumenta (-ów):
………………………………………………………………………………………………………………

– Adres Konsumenta (-ów): …………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………….
Podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data
……………………………………..

(*)
Niepotrzebne skreślić.

 

Regulamin konta

w sklepie trendy-styl.pl

 

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1
DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym
regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może
założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy TOP-STYL.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod
adresem https://top-styl.pl
Sprzedawca – Karolina Całko, przedsiębiorca prowadzący działalność
gospodarczą pod firmą CENTRUM MILS – Karolina Całko, wpisany do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra
właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, NIP 6912177240, nr REGON 383689134 , Daktylowa 9

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Daktylowa 9, Legnica 59-220
  2. Adres e-mail: trendy-styl.pl
  3. Telefon: +48505968290

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do
      Internetu
    • przeglądarka internetowa
      obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie
    dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe
    możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez
    Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna
    edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy
    wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta
    zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa
    w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym
    regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia
    jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z
    Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail:
    centrum.mils@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta
    oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące
    funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail
    centrum.mils@gmail.com.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez
    Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA
REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku gdy postępowanie
    reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu
    Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez
      właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego
      należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest
      bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
      https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo
      stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim
      Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o
      rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie
      jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego
      lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR
      dostępnej pod adresem:
      https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych
    osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest
    Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych
    osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach
    przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w
    dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę
    przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych
    Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych
    w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane
    na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b
    RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na
    przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych
    roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego
    jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta.
    Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi
    prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupującego będą
    przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Konto zostanie usunięte przez
      Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
    2. ustanie możliwość dochodzenia
      roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw
      Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy
      podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy

– w zależności od tego, co ma
zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Kupującemu przysługuje prawo
    żądania:
    1. dostępu do swoich danych
      osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego
      administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie
      sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną
      sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych
      osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie
      uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  2. W celu realizacji swoich praw,
    Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  3. W przypadku gdy Kupujący uzna,
    że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć
    skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7
ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie
    przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia
    Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych
    przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany
    niniejszego regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których
    mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania
      Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    2. poprawa bezpieczeństwa
      świadczonej usługi
    3. zmiana funkcjonalności Konta
      wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Kupujący zostanie poinformowany
    o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed
    wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej
    na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie
    wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym
    Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail
    Sprzedawcy centrum.mils@gmail.com, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy
    w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany
    lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie
    wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie
    przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do
    rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu
    z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy
    dla siedziby Sprzedawcy.
  9. Żadne z postanowień niniejszego
    regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień
    Konsumenta wynikających z przepisów prawa.